Зміст

Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Педагогічна технологія "Росток"

Мета. Формування здібностей до саморозвитку та самореалізації особистості на засадах інтеграції, діяльнісного підходу до навчання і виховання. Актуальність. Створення розвивальних освітніх програм, зорієнтованих на формування здібностей до: •самоорганізації; •самонавчання; •саморозвитку. Основні завдання: – підвищення рівня фізичного, психічного, морального,інтелектуального, духовного і творчого розвитку учнів у процесі організації активної діяльності на основі інтеграції; – гуманізація й екологізація змісту, педагогічних технологій і методів навчання, реалізованих у науковому та навчально-методичному забезпеченні педагогічного процесу школи. За науково-педагогічним проектом «Росток» у нашій школі в 1А, 2Б, 3Б, 4А, 5А, 6Б, 7А, 8А, 9А працюють (Макарова І.М., Ющенко Л.І., Лежень Ю.В., Піддубна Н.М. (навколишній світ та математика у початкових класах), Зарицька С.А., Жучкова В.М., Павленко О.В. (математика), Кожем’яко С.А., Кожем’яко Є.П. (інформатика), Купка С.А. (навколишній світ), Андрієвич О.В. (навколишній світ, хімія), Глущенко С.В. (хімія), Дем’яненко С.О. (фізика). Учні класів, які працюють за науково-педагогічним проектом «Росток», мають значно вищі показники якості та успішності знань ( якість знань 2-Б 29 учнів (100%), 3-Б 31 учень (91%), 4-А клас 29 учнів (97%), 5-А 27 учнів (81,8%), 6-Б 27 учнів (77,1%), 7-А 13 учнів (44,8%), 8-А 15 учня (46,9%), 9-А 20 учнів (71,4%), активніше беруть участь у позакласній діяльності, демонструють кращі результати у конкурсах і олімпіадах.

Немає коментарів:

Дописати коментар